Als peus de la Vall del Riu, al cor de Grandvalira. Ideal per a famílies que busquen un entorn verd i tranquil. El pis a 10 minuts anant del poble de Canillo, està envoltat de sendes ia peu de la CG-II. Carretera que sempre està neta de neu i té accés directe al garatge. La urbanització està tocant, la cascada de Moles i jus al riu que segueix la cascada s’ha col·locat el punet tibetà més gran del món, última ecoatracció turísctica del Comú de Canillo inaugurada aquest 2022.
L’accés és pel vestíbul, que té un armari per a jaquetes i sabates permet un bon accés al pis.
El pis disposa de 2 dormitoris. La principal amb accés a una terrassa privada (10m2). Les habitacions estan separades pel vestíbul del menjador i cuina, fent dels dormitoris que siguin uns espais tranquils per al repòs.
La cuina és independent amb safreig evitant els sorolls en habitacions i menjador.
El menjador, és ampli i espaiós, per a un gran sofà i taula per menjar. Aquest té accés a la terrassa principal, de 10 m2.
El pàrquing és de fàcil accés amb comandament a distància ia peu de carretera, sense rampes. La plaça de d’aparcament és gran i de fàcil maniobra. També disposa d’un endoll independent per a cotxes elèctrics. El traster gran és de 3m2 i és a la plata 0.
El pis és 100% electric. Els acabats són de qualitat amb parquet i vidres dobles per protegir-se del fred i la calor.