Magnífic àtic de disseny per comprar a la parròquia d’Ordino. Immoble situat en un entorn idíl·lic, en una privilegiada i tranquil · la zona residencial d’Ordino, Els Buners.
L’immoble de 204 m² es caracteritza per la seva gran lluminositat i amplitud.
La zona de dia es distribueix en un gran saló menjador amb llar de foc i grans finestrals que tenen sortida a una àmplia terrassa de 14 m2, cuina tancada completament equipada i zona de bugaderia i emmagatzematge que accedeix a una segona terrassa amb vistes excepcionals.
La zona de nit està formada per dues àmplies suites amb vestidor i bany complet i una tercera habitació doble. Totes elles exteriors i amb armaris encastats. El pis disposa, a més, d’un tercer bany i un lavabo de cortesia.
La qualitat dels acabats i dels materials de construcció emprats és excepcional, a l’igual que els tons de colors de parets, parquet i portes escollits.
Per a la seva total comoditat en el mateix edifici es troba una plaça doble amb capacitat per a dos cotxes grans, una plaça individual i un traster.
Exclusiu àtic per comprar amb una meravellosa ubicació i entorn.