Pis en Venda a Andorra la Vella
Pis totalment reformat per un estudi d´arquitectura amb materials d´alta qualitat a andorra la vella, pocs minuts del centre d´Andorra. molt a prop de la parada de bus
La cuina està oberta i totalment equipada amb electrodomèstics i mobles d’alta gamma amb accés a un rebost. El saló menjador és molt ampli amb vistes a la muntanya.
Totes les finestres amb trencament de pont tèrmic, triple vidre i persianes elèctriques amb aïllament tèrmic.
• Pis totalment equipat, amb elements sanitaris, mobles de banys, dutxa amb ruixadors i bany suite amb banyera, miralls, mampares, armaris encastats, cuina totalment equipada amb nevera, rentavaixelles, forn i microones encastats, campana i aixetes extraïbles.
• Molta il·luminació d’alta eficiència energètica a tot el pis.[IW]