Adossada en Venta a Arinsal
Aquesta casa adossada tipus borda, totalment renovada, està situada en una zona residencial del poble d’Arinsal a La Massana, prop de l’església de Sant Andreu d’Arinsal, del telecabina d’accés a les pistes d’esquí de Vallnord Pal-Arinsal i d’una de les zones d’oci d’hivern més dinàmiques del Principat.
La casa per comprar de 302 m2 es reparteix en 4 plantes connectades per una escala interior de fusta, amb accés a la casa tant per la planta baixa com per la planta subsol. Els acabats interiors han respectat l’estil rústic original amb escales de pedra i bigues de fusta a la vista, que li confereixen un caràcter únic amb molta personalitat i autenticitat.
La zona de dia ocupa tota la primera planta, amb el seu altell. Hi trobem una cuina tancada amb finestra passa plats, totalment equipada amb electrodomèstics, mobles de fusta amb taulells de ceràmica, i lloc per una taula per fer els àpats de diari.
El gran saló menjador està presidit per una llar de foc que s’integra perfectament en la paret de pedra a la vista. La zona de menjador, amb grans finestrals orientats a sud-est, que omplen de llum i claror tota l´estança, gaudeix a més de sostres alts que donen sensació de més espai. Aquesta zona, queda separada de la resta de la casa ja que s’ha tancat amb una porta corredissa de vidre, i una paret de vidre que arriba fins l´altell superior, això fa que tant l´escala com l´altell rebin igualment tota la claror que entra pel menjador, i conservi més l´escalfor en ambdues estances. L´altell amb sostre de fusta i envoltat de finestres, està separat en dos espais diàfans, igualment per una porta corredissa de vidre.
La zona de descans es reparteix entre la planta baixa i la primera planta. A la planta baixa hi tenim un dormitori doble en suite amb vistes al jardí, amb el seu bany complet amb banyera i tres armaris encastats. A l´altra banda del gran saló que fa de rebedor de la casa, hi trobem la màster suite, orientada a sud-est amb grans vistes, amb bany complet amb dutxa i ampli vestidor. Des del gran saló tenim accés a l´exquisit jardí on també hi ha una zona per barbacoa. A la primera planta, separada de la sala, una porta ens porta a la zona de nit amb dos habitacions dobles amb armaris encastats que també donen al jardí, i les quals comparteixen un bany amb dutxa. Totes les habitacions i banys han estat reformats, i totes elles son amplies i lluminoses.
A la planta subsol, hi tenim el jardí principal amb gespa natural i amb fantàstiques vistes de tota la Vall d´Arinsal. A més gaudeix de sol tot el matí fins entrada la tarda. Aquest jardí està connectat amb el jardí de dalt per una escala metàlica exterior.
El garatge situat en aquesta mateixa planta, disposa d´un box tancat, d´uns 44 m2, on hi caben tres cotxes, i davant del box, disposa també d´un ampli traster d´uns 16 m2.
Aquest exclusiva propietat, és la llar perfecte per gaudir de manera molt relaxada, tranquil·la i còmoda, de les activitats de muntanya i d’oci d’hivern així com de la qualitat de vida que ofereix aquesta part del Principat d’Andorra.